تازه‌ترین‌ها

نمایندگی داهوا در شیراز

نمایندگی داهوا در شیراز

نمایندگی داهوا در شیراز

همتاسیستم به عنوان نمایندگی داهوا در شیراز فعالیت دارد. همچنین همتاسیستم همواره سعی در ارائه خدماتی گسترده تر و با کیفیت تر داشته بنابراین اگر قصد خرید دوربین مداربسته آن هم از برند معتبر داهوا دارید پیشنهاد میکنیم حتما با ما همراه شوید. زیرا در این پست میخواهیم در ابتدا به معرفی محصولات داهوا و پس از آن معرفی خدمات همتاسیستم به عنوان نمایندگی داهوا در شیراز بپردازیم.

آنچه در این مطلب می خوانید :

  • محصولات نمایندگی داهوا در شیراز
  • خدمات نمایندگی داهوا در شیراز
  • همکاری با نمایندگی داهوا در شیراز

محصولات نمایندگی داهوا در شیراز

داهوا یک برند چینی فعال در زمینه دوربین مداربسته میباشد که توانسته بخشی از بازار های جهانی را در اختیار بگیرد. البته داهوا فقط دوربین مداربسته تولید نمیکند بلکه سایر لوازم جانبی که برای نصب و اجرای دوربین مداربسته موردنیاز خواهد بود را نیز تولید میکند.

غالب محصولات عرضه شده توسط کمپانی داهوا در فروشگاه همتاسیستم موجود هست. بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید کرده و مطمئن باشید که محصول مدنظر خود را با کیفیت مطلوب پیدا خواهید کرد. در همتاسیستم که نمایندگی داهوا در شیراز میباشد علاوه بر فروش محصولات داهوا، خدمات دیگری نیز جهت رفاه حال مشتریان ارائه میشود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تجهیزات شبکه داهوا

امروزه به دلیل افزایش استفاده از اینترنت و گستردگی شبکه های اینترنتی، خرید و استفاده از لوازم پیاده سازی شبکه نیز روند روبه رشدی داشته است. در این میان سوئیچ های داهوا بخشی از بازار تجهیزات شبکه را به خود اختصاص داده اند. سوئیچ یکی از تجهیزات لازم برای شبکه ی اکتیو (Active) به شمار میرود و همچنین نقش مهمی در بهبود کارایی شبکه خواهد داشت. داهوا سوئیچ های متنوعی با ویژگیها و خصوصیات مختلف به بازار عرضه کرده که این سوئیچ ها هنگام نصب و راه اندازی دوربین تحت شبکه استفاده میشوند.

دوربین مداربسته 2 و 4 و 5  مگاپیکسل داهوا

یکی از ویژگیهای اصلی دوربین مداربسته میزان رزولوشن آنهاست که عمدتا بر همین اساس آنها را دسته بندی میکنند. دوربین مداربسته داهوا نیز بر همین اساس به سه دسته ی دورربین 2 مگاپیکسل ، دوربین 4 مگاپیکسل و دوربین 5 مگاپیکسل تقسیم بندی میشوند. البته هر کدام از این دوربینها در دسته بندی های دیگری نیز قرار میگیرند. به عنوان مثال دوربین مداربسته بولت یا دوربین مداربسته گردان و ….

البته باید به این نکته توجه داشت که رزولوشن دوربین مداربسته تنها ویژگی مهم آن نیست. بنابراین ضروری است در زمان خرید دوربین مداربسته به دیگر امکانات آن مانند دید در شب یا قابلیت تشخیص چهره و … نیز توجه کرد.

دوربین تحت شبکه داهوا

بطور کلی دوربین تحت شبکه از جدیدترین و ایده آل ترین نوع دوربین مداربسته هستند. زیرا دارای کیفیت تصویری با وضوح بالاتر و امکانات پیشرفته تری میباشند. همانطور که از نام این دوربین ها پیداست؛ برای اتصال و راه اندازی این مدل دوربین مداربسته داهوا به یک شبکه محلی نیاز است. درواقع به این معنی که این دوربین ها برای ارسال اطلاعات و تصاویر از نیازمند بستری مبتنی بر شبکه هستند. البته این دوربین شبکه به دلیل کیفیت مطلوب تر و امکانات بیشتر قیمت بالاتری نسبت به دوربین آنالوگ دارند.

دستگاه ضبط ویدئویی (DVR\NVR) داهوا

دستگاه های ضبط ویدئویی یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد استفاده در نصب دوربین مداربسته است که برای هر دو نوع سیستم های تحت شبکه و سیستم های آنالوگ لازم و ضروری خواهدبود. DVR مخفف کلمه Digital Video Recorder به معنی ضبط ویدئویی دیجیتال است و نیز NVR مخفف عبارت Network Video Recorder میباشد.

دستگاه های ضبط ویدئویی باید متناسب با تعداد دوربین های مورد نیاز و رزولوشن آن ها انتخاب شود لذا بهتر اینست که در این مورد از فردی با تجربه مشورت بخواهید.

همتاسیستم نمایندگی داهوا در شیراز

همانطور که گفته شد همتاسیستم به عنوان نمایندگی داهوا در شیراز فعالیت دارد و علاوه بر فروش محصولات داهوا خدمات دیگری نیز در جهت رعایت حقوق و افزایش رضایت مشتریان ارائه میدهد.

  • فروش قسطی در نمایندگی داهوا

یکی از خدمات جدید همتاسیستم فروش اقساطی(بدون پیش قسط) انواع دوربین مداربسته میباشد. بنابراین بدون نگرانی از هزینه های مربطو به نصب و اجرای دوربین مداربسته اقدام به انتخاب و خرید از فروشگاه همتاسیستم کنید.

  • مشاوره و کارشناسی خرید

با توجه به گستردگی محصولات و تنوع بالای دوربین مداربسته نیاز به ارائه خدمات مشاوره ای جهت انتخاب بهتر و مطلوب تر مشتریان بیش از پیش احساس میشد. بنابراین همتاسیستم این امکان را فراهم آورده که شما مشتریان گرامی پیش از خرید، هرگونه سوال و اطلاعاتی که در خصوص دوربین مداربسته نیاز داشته باشید را به شما عرضه کند. علاوه بر این اگر در شهر شیراز باشید می توانید با ثبت درخواست خود بصورت رایگان از سرویس کارشناسی از محل همتاسیستم بهره مند شوید.

در سرویس کارشناسی از محل، همکاران همتاسیستم پس از هماهنگیهای لازم، بصورت حضوری از مکان مدنظر شما برای نصب دوربین مداربسته بازدید کرده و برآورد نهایی که شامل اطلاعاتی چون تعداد دوربین مداربسته، میزان هزینه نهایی و نوع کابل کشی و …. را به شما اطلاع خواهند داد.

  • گارانتی و آموزش

پس از نصب و اجرای دوربین مداربسته نکات لازم در خصوص روش کارکرد آن، بکاپ گیری، انتقال تصاویر و … توسط کارشناسان نصب همتاسیستم داده خواهدشد. پس از آن نیز فیلم آموزشی مربوطه بصورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال با شماره پشتیبانی تماس گرفته و سوال خود را مطرح کنید.

شما میتوانید شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح تا 9 شب و پنج شنبه از 9 صبح تا 2 ظهر با شماره ی 09172160881 در تماس بوده و سوالات مربوط به دوربین مداربسته را بپرسید.

نکته ی دیگر اینکه هرکدام از دوربین مداربسته های موجود در سایت دارای گارانتی تعویض با مدت زمان متفاوت هستند. بنابراین درصورت بروز مشکلات احتمالی برای دوربین مداربسته نصب شده در طی مدت زمان اعتبار گارانتی، میتوانید از خدمات مربوطه بهره مند شوید.

  • همکاری با نمایندگی داهوا در شیراز

اگر شما از فعالان در حوزه سیستم های مداربسته هستید، برای اطلاع از لیست قیمت ویژه همکار محصولات موجود در نمایندگی داهوا در شیراز می توانید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید. همچنین با ثبت نام در سایت نیز این امکان وجود خواهد داشت اما دقت کنید که در هنگام ثبت نام گزینه برسی همکار بودن را فعال نمایید.

همچنین برای اخذ نمایندگی و یا شرایط همکاری(فروش عمده، لیست قیمت ویژه همکاری و … ) می توانید با شماره تلفن 07132332235  در تماس باشید.

  • پرداخت در محل

جهت اطمینان خاطر همشهریان گرامی امکان پرداخت در محل برای سفارشهای داخل شیراز وجود دارد. لذا با فعال کردن این گزینه در هنگام ثبت سفارش از سایت میتوانید هزینه سفارش خود را هنگام تحویل آن پرداخت کنید.

  • ارسال به سراسر ایران

همتاسیستم فقط نمایندگی داهوا در شیراز نیست!

و ارائه خدمات آن شامل سراسر ایران میشود. برای شما این امکان وجود دارد که از هرکجای ایران اقدام به انتخاب و خرید محصول مدنظر از سایت همتاسیستم کرده و سفارش خود را در زمان معقول تحویل بگیرید.

 

مقاله های دیگر :

راهنمای خرید دوربین مداربسته مخفی 

نصب دوربین مداربسته برای پارکینگ های عمومی

راهنمای خرید و نصب دوربین مداربسته

آموزش بازبینی تصاویر داهوا

آموزش بکاپ گیری داهوا در 2 دقیقه

 

نوشته های مرتبط

2 فکر در مورد “ نمایندگی داهوا در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید