اخبار, تازه‌ترین‌ها

دوربین مداربسته در شیراز(نمایندگی برند های معتبر)

دوربین مداربسته شیراز

همتاسیستم مجری انواع دوربین مداربسته در شیراز

این مطلب در مورد دوربین مداربسته در شیراز نوشته شده اما در ابتدا لازمه در مورد خود دوربین مداربسته کمی صحبت کنیم. دوربین مداربسته یکی از اصلی ترین فاکتورهای افزایش امنیت اماکن محسوب میشود. هرچند نمی توان توقع تضمین امنیت بصورت 100 درصدی را داشت. اما با این وجود دوربین مداربسته  از اصلی ترین عوامل بازدارنده در برابر اقدامات غیر مجاز در محل مدنظر به شمار می روند. از این رو انتخاب بهترین دوربین مداربسته حائز اهمیت بالایی خواهد بود و نیازمند دقت است. بطور معمول قبل از خرید و نصب دوربین مداربسته سوالاتی مانند اینکه کدام برند دوربین مداربسته مناسب است؟؟ چه تعداد دوربین مداربسته لازم خواهد شد؟؟ و آیا دوربین شبکه بهتر است یا دوربین آنالوگ؟؟ و .... مطرح خواهدشد.

در ادامه پاسخ همه ی این سوالات داده خواهدشد و در نهایت میتوانید بهترین دوربین مداربسته را متناسب با نیاز خود تهییه و استفاده کنید.

آنچه در این مقاله میخوانید:
  1. فروشگاه مرکزی دوربین مداربسته در شیراز
  2. نمایندگی دوربین مداربسته ایگل تک در شیراز
  3. نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز
  4. فروش دوربین مداربسته داهوا در شیراز
  5. فروش دوربین مداربسته آلباترون در شیراز
  6. خدمات نصب دوربین مداربسته در شیراز
  7. فروش عمده و اقساطی دوربین مداربسته در شیراز

فروشگاه آنلاین همتاسیستم در زمینه فروش و اجرای انواع سیستمهای دوربین مداربسته در شیراز فعالیت دارد. البته محدوده ی فعالیت همتاسیستم منحصر به شیراز نیست و خدمات این فروشگاه شامل سراسر ایران خواهد بود.
مجموعه ای از با کیفیت ترین و معتبر ترین برندها در حوزه دوربین مداربسته در فروشگاه آنلاین همتاسیستم موجود میباشد. البته برای خرید حضوری دوربین مداربسته در شیراز میتوانید به دفتر فروش مرکزی همتاسیستم مراجعه کنید. همچنین اگر برای خرید دوربین مداربسته نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید، همتا سیستم در این مورد بهترین گزینه هست.

 

برای اطلاع از انواع کیفیت ها دوربین مداربسته و  انواع  دوربین های مناسب برای محیط شما ویدیو زیر را مشهاده نمایید 

دوربین مداربسته در شیراز

برای خرید حضوری دوربین مداربسته در شیراز میتوانید با مراجعه به دفتر مرکزی همتاسیستم و بهره مندی از مشاوره خرید حضوری اقدام به خرید کنید. محصول هایی متنوع از چهار برند معتبر و با کیفیت در فرشگاه همتاسیستم موجود می باشد که شما می توانید دوربین مداربسته مدنظر خود را به صورت آنلاین و یا حضوری سفارش دهید.

آدرس دفتر فروش مرکزی دوربین مداربسته در شیراز :

شیراز – خیابان انوری (از سمت مشیر) – مغازه سوم سمت راست پلاک 213

در ادامه ویدئو مربوط به یکی از نمونه کار های همتاسیستم در شیراز را مشاهده می کنید.(برای نمونه کار های بیشتر به اینستاگرام مراجعه کنید)

ارتباط با کارشناسان دوربین مداربسته در شیراز

در فروشگاه همتاسیتم شما با تنوع بالایی از محصولات ، از نظر کیفیت و قیمت مواجه خواهید شد.در نتیجه برای داشتن خریدی مطلوب تر و کارامد تر میتوانید از مشاوره تخصصی کارشناسان همتاسیستم بصورت رایگان استفاده کنید. محصولات همتاسیستم به سراسر ایران ارسال میشود. البته برای سفارش های داخل شیراز امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد.

تلفن ثابت : 07132332235

جهت اخذ نمایندگی و شرایط همکاری با شماره ی 09176049314  در تماس باشید.

جهت مشاوره و کارشناسی خرید و سوالات پیرامون محصولات موجود در فروشگاه با شماره ی 09172160881 در تماس باشید.

نمایندگی دوربین مداربسته ایگل تک در شیراز

همتا سیستم تنها نمایندگی رسمی برند ایگل تک میباشد. علاوه براین محصولات ایگل تک دارای تنوع و کیفیت بالایی است لذا می توانید با خیالی آسوده دوربین مداربسته خود را از این برند تهیه کنید. همچنین دوربین مداربسته ایگل تک دارای خدمات پس از فروش و گارانتی تعویض همتاسرویس نیز هستند. درنتیجه از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش این برند هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

محصولات این برند شامل دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل، دوربین 2.4 مگاپیکسل، دوربین 5 مگاپیکسل وارم لایت و دوربین تحت شبکه میباشد.

نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز

هایک ویژن از دیگر برندهای مطرح در سطح جهانی در زمینه دوربین مداربسته است و دارای محصولات مختلفی می باشد.طراحی دقیق و استاندارد ، لنز با کیفیت و ویژگیهایی نظیر توانایی تشخیص چهره از جمله دلایل موفقیت این برند بوده است. هایک ویژن در سال 2001 در چین تاسیس شد و امروزه سهم نسبتا عمده ای از بازار دوربین مداربسته را در اختیار دارد. محصولات هایک ویژن شامل طیف وسعی از تجهیزات و لوازم حفاظت و نظارت مانند دستگاه ضبط ویدئویی، انواع دوربین ها با رزولوشن مختلف می باشد. همتا سیستم نمایندگی هایک ویژن در شیراز مجاز در شیراز میباشد

هم اکنون در سایت همتا سیستم محصولات متخلفی از برند هایک ویژن موجود است که میتوانید با یک جستجوی ساده محصول مدنظر خود را به سادگی سفارش دهید.

نمایندگی دوربین مداربسته داهوا در شیراز

داهوا شامل طیف گسترده تری از محصولات و تجهیزات حفاظت و نظارت هست و فقط محدود به دوربین مداربسته نیست. محصولات داهوا شامل تجهیزات شبکه، دستگاه ضبط کننده ویدئویی(DVR)، دوربین تحت شبکه ، دوربین های 2 و 4 و 5 مگاپیکسل می باشد. البته داهوا لوازم و تجهیزات جانبی ، سیستمهای کنترل ورودی با تشخیص چهره و اثر انگشت، دستگاه های حضور و غیاب و … نیز تولید و عرضه میکند. اما عمده شهرت داهوا به سبب دوربین مداربسته آن و دستگاه ضبط ویدئویی است. این برند نیز در سال 2001 در چین تاسیس شد و بنابر گزارشی در سال 2015 توانست رتبه دوم بیشترین سهم از بازار دوربین مداربسته را کسب کند. همتا سیستم نمایندگی داهوا در شیراز فعالیت دارد

نمایندگی دوربین مداربسته آلباترون در شیراز

آلباترون نیز از دیگر برندهای فعال در حوزه دوربین مداربسته است. محصولات این برند شامل انواع دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده ویدئویی(DVR) میباشد.

اولین سری از محصولات دوربین مداربسته آلباترون با تکنولوژی AHD به بازار ارائه شد. این نوع دوربین مداربسته آلباترون دارای رزولوشن 720P بودند و دستگاه های ضبط ویدئویی آن نیز شامل DVR های 4 ، 8 و 16 کانال میشد. اما هم اکنون آلباترون انواع دوربین مداربسته با رزولوشنهای مختلف و دستگاه های ضبط ویدئویی 4، 8، 16، 24، 32 و 64 کانال را به مشتریان خود عرضه کرده است. شما میتوانید محصولات متنوعی از این برند را در فروشگاه همتاسیتم مشاهده کنید.

خدمات نصب دوربین مداربسته در شیراز

همتاسیستم با هدف رفاه حال مشتریان در شیراز اقدام به ارائه خدمات مربوط به نصب دوربین مداربسته در شیراز کرده است. درصورت تمایل میتوانید هنگام سفارش دوربین مداربسته مدنظر خود، درخواست نصب دوربین را نیز داشته باشید. پس از آن کارشناسان همتاسیستم بعد از هماهنگی های لازم با شما و بازدید از محل مورد نظر اقدام به طراحی پلن اختصاصی و بهینه متناسب با نیاز شما خواهند کرد.

همتاسیستم مجموعه ای از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان نصب دوربین مداربسته را کنار هم جمع کرده تا خدمات مطلوبی به همشریان عزیز شیرازی ارائه دهد. بنابرین میتوانید با خیالی آسوده نصب و اجرای سیستم دوربین مداربسته خود را به متخصصان همتاسیستم بسپارید.

آموزش های لازم برای دوربین مداربسته

نکته مهم تر اینکه همتاسیستم آموزش ها و پشتیبانی لازم در خصوص سیستم حفاطت و نظارت نصب شده(مرور تصاویر، انتقال تصاویر به تلفن همراه، بکاپ گیری و ….) را نیز به مشتریان ارائه میکند.

بعد از نصب و اجرای سیستم دوربین مداربسته، توضیحات و آموزشهای اولیه در این مورد داده خواهد شد. پس از آن نیز ویدئوهای آموزشی مربوطه نیز «بصورت رایگان» در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. همچنین در صورت وجود هرگونه سوال در خصوص نحوه کار دوربین مداربسته نصب شده میتوانید از طریق پشتیبانی تلفنی جواب سوال خود را دریافت کنید.

از دیگر خدمات ویژه ای که به همشریان شیرازی ارائه میشود؛ کارشناسی از محل به صورت رایگان است. یکی از نکات مهمی که معمولا هنگام خرید دوربین مداربسته به آن کمتر توجه میشود همین کارشناسی از محل نصب دوربین هاست.

زیرا محل قرارگیری و نصب هرکدام از دوربین ها بر کل سیستم نظارتی نصب شده تاثیر میگذارد. به عنوان مثال اگر یک دوربین مداربسته در محلی با زاویه دید نامناسب نصب شود؛ ممکن است لازم شود برای پوشش کامل منطقه مدنظر تعداد دوربین ها را افزایش دهید. این به معنی ایجاد هزینه اضافی و غیر ضروری است.

بنابراین استفاده از تجربه و راهنمایی متخصصان این حوزه میتواند تاثیر بسزایی در عملکرد نهایی سیستم نظارتی نصب شده و هزینه نهایی آن داشته باشد.

چرا باید از همتا سیستم خرید کنیم ؟

  • چهار نمایندگی دوربین مداربسته در یک فروشگاه

از برترین ویژگیهای همتا سیستم آزادی انتخاب مشتریان است. همانطور که گفته شد محصولات همتاسیستم محدود به یک برند و یا یک دسته خاص نمیشود. همچنین وجود چهار نمایندگی دوربین مداربسته در یک فروشگاه سبب صرفه جویی در وقت در هنگام مقایسه محصولات و انتخاب خواهد شد. به این صورت میتوانید به راحتی با مراجعه به یک فروشگاه محصول هایی (چه بصورت حضوری و چه به صورت آنلاین) از چهار برند مختلف را با یکدیگر مقایسه و در نهایت اقدام به خرید کنید.

  • نمایندگی انحصاری برند ایگل تک(Eagel Tech) در شیراز

انواع دوربین مداربسته و محصولات مرتبط با آن از برند ایگل تک(Eagle Tech) تنها و تنها در فروشگاه همتا سیستم عرضه می شود. درواقع برند ایگل تک هیچ نمایندگی رسمی دیگری ندارد و محصولات آن (چه به صورت عمده و چه به صورت جزئی) فقط توسط همتاسیستم به فروش می رسد.

دوربین مداربسته ایگل تک دارای گارانتی تعویض 12 و 24 ماه همتاسرویس هستند. لذا در صورت خرید محصولات ایگل تک، از فروشگاه های غیر رسمی، همتاسیستم مسولیتی در قبال بروز مشکلات احتمالی نخواهد داشت. بنابراین اگر قصد خرید دوربین مداربسته از برند ایگل تک را دارید حتما این نکات را مدنظر داشته باشید.

  • فروش عمده دوربین مداربسته در شیراز

امکان فروش عمده دوربین مداربسته در شیراز فراهم شد. البته در بیانی بهتر باید گفت که این امکان محدود به شیراز نیست. در فروشگاه همتاسیستم امکان ثبت سفارش بصورت عمده نیز وجود دارد. بنابراین اگر از فعالان در حوزه فروش دوربین مداربسته و تجهیزات مربوطه هستید میتوانید از طریق سایت و یا شماره تماس های اعلام شده اقدام به ثبت سفارش به صورت عمده نمایید. این مورد محدود به شهر شیراز و یا استان فارس نیست و سفارش های ثبت شده به سراسر ایران ارسال خواهدشد.

  • خرید قسطی دوربین مداربسته در شیراز

نقش دوربین مداربسته در افزایش سطح امنیت اماکن واضح و روشن است. اما گاها برخی مشتریان این محصول، به دلیل بالا بودن هزینه تهیه ی دوربین مداربسته و خدمات مربوط به آن، از خرید سیستم مداربسته صرف نظر می کنند و یا گاها ممکن است اقدام به خرید سیستم دوربین مداربسته کم کیفیت و بی کیفیت داشته باشند. لذا همتاسیستم با هدف ارائه خدمات مطلوب تر و حفظ رفاه حال مشتریان، اقدام به فراهم کردن شرایط خرید قسطی دوربین مداربسته کرده است. بنابراین در فروشگاه همتاسیستم می توانید دوربین مداربسته خود را بدون نگرانی در خصوص هزینه های آن سفارش دهید. همتاسیستم این امکان را برای شما  فراهم آورده که بتوانید به سادگی و با اقساط 4 تا 10 ماهه بدون پیش پرداخت، دوربین مداربسته مدنظر خود را تهییه کنید.

  • همکاری با همتاسیستم

تیم کارشناسان همتا سیستم آماده همکاری حرفه ای با سایر فعالان حوزه امنیت و نظارت میباشد.اگر شما هم از فعالان در حوزه سیستمهای حفاظت و نظارت هستید میتوانید برای اطلاع از لیست قیمت دوربین مداربسته تحت عنوان «قیمت همکاری» در سایت ثبت نام کرده و از این مزیت بهرمند شوید. توجه داشته باشید که در هنگام ثبت نام حتما گزینه ی برسی همکار بودن را انتخاب کنید. (لینک ثبت نام در سایت)

همچنین جهت اخذ نمایندگی و شرایط همکاری با شماره ی 07132332235  در تماس باشید.

 

نوشته های مرتبط

3 فکر در مورد “ دوربین مداربسته در شیراز(نمایندگی برند های معتبر)

  1. hesam.ale گفت:

    کیفیت کالا و ماندگاری عالی داره برند ایگل تک
    نسبت به قیمت های رقابتی کیفیت ساختار و رزولیشن خیلی خوبی داره

    همتا سیستم نمایندگی معتبر دوربین مداربسته در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید