اخبار, دوربین مداربسته, هایک ویژن

راهنمای دوربین مداربسته شیراز + راهنمای جامع نصب برای پارکینگ ها

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 راهنمای دوربین مداربسته در شیراز برای پارکینگ های عمومی 

 

در این مقاله راهنمای دوربین مداربسته در شیراز و راهنمای نصب دوربین مداربسته در محیط های پارکیگ را برسی خواهیم کرد .

 

هدف اصلی یک سیستم مداربسته در کسب و کارها، بهبود کیفیت خدمات و امنیت و جلوگیری از سرقت و سایر جرائم است. البته که دوربین ها نمیتوانند از وقوع جرائم جلوگیری کننـد، امــا مــی تـواننــد به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کنند که منجر به کاهش میزان جرم در ناحیه تحت نظارت می شود. همتا سیستم مجری سیستم های امنیتی ، نظارتی و دوربین مداربسته در شیراز

به همین دلیل در تمامی مراکز عمومی اعم از فروشگاه ها، بیمارستان ها، ادارات، سازمان ها و ارگانهای دولتی، پارکینگ های بزرگ و عمومی برای حفظ امنیت افراد و اموال آنها ضروری است از دوربین مداربسته استفاده شود.

سیستم های مدار بسته جدید دارای قابلیت های فراوانی هستند علی الخصوص که از تکنولوژی هوشمند نیز بهره میبرند و به همین دلیل به راحتی میتوانند پاسخگوی نیازهای امنیتی و نظارتی در اماکن مختلف باشند. این دوربین ها به نرم افزارهای مدیریتی قدرتمندی مجهز هستند که از انواع قابلیتهای تصویری اعم از شمارش افراد، تشخیص نفوذ ، تشخیص پلاک و… پشتیبانی می کند.

در این مطلب قصد داریم از مزایا و لزوم وجود سیستمهای نظارتی و حفاظتی در پارکینگ های بزرگ و عمومی صحبت کنیم، زیرا تردد بالای وسایل نقلیه و افراد در این مکانها منجر به افزایش پتانسیل جرم خیزی در این مناطق می شود.

 

مزایای نصب دوربین در پارکینگ+راهنمای دوربین مداربسته در شیراز

 

  1. شناسایی سارقان: سارقان به راحتی میتوانند در بخش های مختلف پارکینگ پنهان شوند. شما می توانید پتانسیل وقوع سرقت را با مانیتورینگ محل از طریق سیستم مداربسته خود کاهش دهید و شواهد را ثبت کنید.
  2. جلوگیری از سرقت خودروها: پارکینگ ها مانند یک معدن طلا برای سارقاین هستند. علاوه بر سرقت خودرو لوازم موجود در اتومبیل ها نیز در معرض خطر هستند . شما میتوانید با تجهیز پارکینگ به سیستم مداربسته احساس امنیت را برای مشتریان خود، هنگامی که از اتومبیل خود دور هستند، فراهم کنید.
  3. تشخیص دست کاری دوربین توسط خرابکاران: هنگامی که دوربین توسط افراد خرابکار مورد دستکاری( تغییر زاویه دید، فوکوس و پوشاندن لنز با پارچه یا اسپری) قرار میگیرد، دوربین با استفاده از قابلیت ضد دستکاری (Tampering Detection) خود میتواند با فعال کردن سیستم آلارم فرد خاطی را شناسایی کند.

 

پارکینگ های عمومی عمدتاً به دو بخش داخلی( ساختمان پارکینگ) و فضای بیرونی تقسیم میشوند. هر دو فضا نیازمند نظارت و رسیدگی هستند. حتی بخش بیرونی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا در بسیاری از پارکینگها از فضای بیرونی نیز برای پارک خودروها استفاده میشود. به همین دلیل نیز به شرح سازوکار یک سیستم مداربسته در هر دو بخش میپردازیم.

راهنمای جامع دوربین مداربسته در شیراز

شرکت همتا سیستم مجری سیستم های امنیتی ،نظارتی ، هوشمند ساز  و دوربین مداربسته در شیراز به شما خدمات رایگان و تخصصی  اعم از کارشناسی محیط برای نصب دوربین پارگینگ دریافت پلان قبل از کار و آموزش دوربین مداربسته را به شما ارائه میدهد

 

 

فضای داخلی پارکینگ

ساختمان اصلی یک پارکینگ بزرگ مهمترین بخش آن است، زیرا در یک فضای سربسته قرار دارد که ممکن است از روشنایی خوبی نیز برخوردار نباشد. همچنین کنترل و مدیریت آن در هنگام بروز احتمالی جرم یا تصادفات سخت تر از یک محیط روباز است .

 

در زیر به برخی از راهکارهای مؤثر برای رفع مشکلات این چنینی اشاره کرده ایم.

 

استفاده از دوربین های چند سنسوره

یکی از راهکارهای جالب استفاده از دوربین های چند سنسوره پانورامیک است. این دوربین ها با داشتن 4 تا 8 عدد سنسور میتوانند تصاویری پانورامیک با زوایای 180 یا 360 درجه از محیط به دست آورند و فضای بزرگی از محیط را پوشش دهند از جمله شرکت های تولید کننده این نوع دوربین ها میتوان به هایک ویژن اشاره کرد. برای استعلام قیمت و دریافت مشخصات این مدل دوربین مداربسته در شیراز میتوانید از فروشگاه دوربین مداربسته همتا سیستم استفاده کنید

 

استفاده از دوربین های مخصوص شب

فضای داخلی پارکینگ ها معمولاً از روشنایی مناسبی برخوردار نیست و در تاریکی دید مناسبی نخواهید داشت، اما برای حل این مشکل میتوانید از دوربین هایی که برای نور بسیار کم ساخته شده اند استفاده کنید . طراحی این دوربین ها به نحوی است که در کمترین روشنایی نیز تصاویر واضح و باکیفیتی ارائه میکنند. از این دست از دوربین ها میتوان به دوربین های دارک فایتر هایک ویژن اشاره کرد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز از ما استعلام و اطلاعات دریافت کنید

 

ایستگاه های کنترل عبور و مرور خودروها

همان طور که میدانید در ابتدای ورودی و خروجی هر پارکینگی ایستگاه هایی قرار گرفته که خودروها پس از یک ایست کوتاه در آنها و پرداخت وجه به مسیر خود ادامه میدهند. این مکانها به دلیل ایجاد ترافیک در تردد خودروها از اهمیت بالایی برخوردارند در زیر به راهکار مهمی نیز برای این نقاط اشاره شده است:

استفاده از دوربینهای شمارشگر:

اصطلاحاً به دوربینهایی که توانایی شمارش و تشخیص پلاک خودروها را دارند دوربینهای مداربسته ANPR گفته میشود. با وجود این دوربین در ایستگاه های پرداخت وجه به راحتی میتوان از تعداد و مشخصات پلاک هر خودرویی که وارد پارکینگ میشود مطلع شد.

 

استفاده از دوربینهای WDRدار:

درهای ورودی و خروجی اغلب در معرض تابش مستقیم نور آفتاب هستند همین امر منجر میشود تا تصاویر کیفیت خوبی نداشته باشند اما با استفاده از چنین دوربین هایی تا حد زیادی این مشکل برطرف میشود.

 

نمایشگرهای LED:

اگر قصد دارید یک سیستم کاملاً مکانیزه در پارکینگ داشته باشید میتوانید از نمایشگرهایی استفاده کنید که تعداد پارکینگ های خالی و محل دقیق آنها را نمایش میدهند.

 

کنترل محیط با دوربین  اطراف پارکینگ + راهنمای دوربین مداربسته در شیراز

محیط بیرونی پارکینگ نیز به بخشهای مختلفی تقسیم میشود که هر کدام به صورت جداگانه باید با راهکارهای مناسب تجهیز شوند. به طور کلی برای مدیریت و مانیتورینگ فضای بیرونی از دوربین های اسپیددام یا گردان استفاده میشود برای مثال دوربین PTZ ایگل تک گزینه مناسبی برای این مکان است. این دوربین 5 مگاپیکسلی Full HD با زوم اپتیکال x30 و دارای دید در شب 250 متری است . همچنین دارای قابلیت تعقیب هوشمند است که میتواند سوژه های متعددی را ردیابی کند.

راهنمای جامع دوربین مداربسته برای پارکینگ ها در شیراز

همتا سیستم در صنعت تولید و منتاژ سیستم امنیتی فعالیت دارد و با گارانتی 24 ماه تعویض کالا به مشتریان خود ارائه میدهد و شما مشتریان عزیزمیتوانید از به صورت جزئی و عمده فروش دوربین مداربسته در شیراز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اهمیت دوربین اتاق های نگهبانی + راهنمای دوربین مداربسته در شیراز

اتاق های نگهبانی یا حراست در مجموعه های بزرگ از اهمیت زیادی برخوردارند، زیرا تمامی وقایع مهم از این قسمت کنترل و نظارت می شوند. برای این قسمت میتوان از انواع مختلفی از دوربین ها استفاده کرد، اما دوربینهای Fisheye با تصاویر 180 درجه میتوانند گزینه مناسبی برای این مکان ها باشند.

 

مرکز مدیریت

مهم ترین قسمت در یک سیستم مداربسته مرکز مدیریت اطلاعات آن است زیرا دسترسی به آن مساوی است با نفوذ به هسته اصلی اطلاعات یک سیستم مداربسته. به همین دلیل انتخاب مکان مناسب برای

این قسمت که دور از دسترس افراد باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

شما با خرید دوربین مداربسته در شیراز از همتا سیستم میتوانید امنیت ، کیفیت و نظارت را به صورت تخصصی مورد آزمون و برسی قرار دهید  و با خیال راحت و آسوده  مجموعه خود را تجهیز کنید

 

 

برای دیدن پکیج ها و محصولات پر فروش به فروشگاه مراجعه نمایید

 

[/vc_column_text][vc_btn title=”فروشگاه” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fhamtabiz.com%2F”][/vc_column][/vc_row]

 

 

دفتر مرکزی : فارس ،شیراز ، خیابان انوری , مجتمع تجاری انوری ، واحد 213

مشاوره و فروش : 07132332235    پشتیبانی و گارانتی : 07132332245

منبع : hamtabiz.com

نوشته های مرتبط