اخبار, تازه‌ترین‌ها

خرید دزدگیر اماکن در شیراز

خرید دزدگیر اماکن در شیراز

متاسفانه هنوز اقدام به ورود غیر قانونی به ساختمان و سرقت اموال در جوامع بشری وجود دارد. فلذا تا زمانی که این ناهنجاری اجتماعی وجود داشته باشد نیازمند این هستیم که اقدامات لازم را جهت تامین امینت ساختمان انجام دهیم. از این جهت امنیت اماکن یکی از موضوعات مهم روز جامعه است. در ابتدا سوالاتی مطرح می شود مانند اینکه اصلا امینت اماکن به چه معناست ؟ و در چه صوتی می توان گفت یک ساختمان دارای سطح امنیت بالایی است؟؟؟ برای بالا بردن سطح امنیت اماکن به چه ابزار ها و تجهیزاتی نیاز می شود؟؟ و سوالاتی از این قبیل که در این مقاله همه آنها را برسی خواهیم کرد.

امروزه بالابردن امنیت اماکن یکی از نیازهای مهم جامعه است. اما در چه صورتی گفته می شود که یک ساختمان امنیت بالایی دارد؟ این مسئله برای ساختمان های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال فاکتور های مهم در یک ساختمان تجاری با فاکتور های مهم برای یک منزل مسکونی متفاوت است لذا تعارف امینت برای این دو مورد متفاوت خواهد بود.

به عنوان یک نکته اصلی ابتدا باید مکان مدنظر و میزان توقع خود را مشخص کنید. البته در همه موارد اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود غیر قانونی و سرقت لحاظ می شود.

خرید دزدگیر اماکن در شیراز

دزدگیر اماکن یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات در بالابردن و تامین امنیت اماکن است. اما قبل از نصب هر مدل دزدگیر اماکن ابتدا باید نقاط حساس و آسیب پپذیر و در واقع قابل نفوذ را مشخص و سپس از سنسور های متناسب با آن اسنتفاده کرد. معمولا درب پارکینگ، درب های ورود و خروج و پنجره ها از مهمترین و نفوذپذیر ترین نقاط یک ساختمان هستند. با نصب سنسور های مخصوص می توان از هرگونه اختلال یا ورود و خروج با خبر شد.

اولین مدل های دزدگیر اماکن بسیار ساده و ابتدایی بودند و تنها قابلیت آنها ایجاد صدا یا همان هشدار خطر بود. اما طبیعتا با پیشرفت تکنولوژی دزدگیر های اماکن هم دچار تحول و پیشرفت شدند و امکانات زیادی به آنها اضافه شد. اکنون دستگاه های دزدگیر اماکن قابلیت های کاربردی خاص خود را دارند مانند امکان ارسال گزارش ، تماس با شماره ثبت شده و یا اجرای سناریوهای احتمالی .

البته بر اساس مدل و شرکت تولید کننده ، امکانات و ویژگی هر کدام از دزدگیر های اماکن با یکدیگر متفاوت است. در نهایت آنچه سسب یک انتخاب و خرید مطولب می شود، مشخص کردن مکان مدنظر، سطح امنیت مورد توقع و سقف هزینه می باشد.

خرید دزدگیر اماکن در شیراز | برند GMK

شرکت GMK برندی با قدمت 14 سال است که محصولات متنوعی را نیز به بازار عرضه کرده است. از محصولات برند GMK می توان به سیستم های امنیتی اماکن و اتومبیل، سیستم اعلان حریق، انواع سیستم های آتش نشانی و هوشمند و … اشاره کرد.

قیمت دزدگیر GMK چیزی بین 2 تا 5 میلیون است البته می توان در کنار دزدگیر اماکن از سیستم دوربین مداربسته نیز استفاده کرد که در این صورت قیمت آن کمی متفاوت خواهد بود. دزدگیر های این برند در 4 دسته سیم کارتی ، تلفنی ، اینترنتی و بدون ارتباط تقسیم می شوند. بنابراین می توانید متناسب با نیاز خود هرکدام از آنها را سفارش دهید.

خرید دزدگیر اماکن در شیراز | برند Classic

دزدگیر اماکن classic یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه سیستم های ضدسرقت و امنیت اماکن است. این دزدگیر اماکن نیز ویژگی ها و خصوصیات مربوط به خود را دارد که هرکدام متناسب با نیاز های کاربران طراحی و تولید شده است. این برند کیفیت مناسبی دارد و قیمت آن نیز در رده متوسط است.

خرید دزدگیر اماکن در شیراز

اگر در شیراز قصد خرید و نصب یک دزدگیر اماکن با کیفیت را دارید می توانید روی تجربه ، تخصص و کیفیت محصولات همتاسیستم حساب ویژه ای باز کنید. همتاسیستم سیستم های دزدگیر اماکن از برند مختلفی را در قالب پیکج هایی متنوع ارائه کرده است. در صورت خرید پیکج دزدگیر اماکن دیگر نیازی به وسائل و تجهیزات جانبی آن نخواهید داشت زیرا این پیکج های دزدگیر اماکن کامل هستند و تمامی قطعات و سنسور های مورد نیاز در آن لحاظ شده است.

همچنین در فروشگاه همتاسیستم امکان خرید قسطی دزدگیر اماکن وجود دارد و می توانید بدون پیش پرداخت محصول خود را تهیه نمایید. این امکان جهت رفاه و آسودگی خاطر مشتریان و همشریان عزیز شیرازی فراهم است.

آدرس دفتر مرکزی در شیراز : اول خیابان انوری از سمت مشیر – سمت راست پلاک 213

در صورت لزوم نیز می توانید با شماره تماس های اعلام شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید