اخبار, دوربین مداربسته

راهنمای نصب دوربین مداربسته در واحد اداری | همتا سیستم

راهنمای جامع نصب دوربین مداربسته در محیط اداری

 

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

دوربین مداربسته در واحد اداری – راهنمای جامع نصب

 

دوربین مداربسته در واحد اداری معمولاً بیشتر با هدف نظارتی صورت میگیرد تا امنیتی، با این حال گاهی با توجه به شرایط مشتری ممکن است نیاز آنها متفاوت باشد.

معمولاً کارفرمایان در محیط های اداری به دنبال دوربین هایی با برندهای مطرح تر هستند. در صورتی که مصرف کننده حساسیتی روی کشور تولید کننده برند خود نداشته باشد.

برای این کاربری ها برندهای توصیه میشوند که از برندهای چینی با شهرت بین المللی هستند. مانند برند هایک ویژن یا داهوا توصیه میشوند.

معرفی همتا سیستم

البته شرکت همتا سیستم مجری سیستم های امنیتی ، نظارتی و هوشمند در عرصه تولید و منتاژ انواع دوربین های مداربسته در شیراز  و ایران فعالیت دارد و در نظر دارد برند ایگل تک با بهترین مدل های چیپست منتاژ و گارانتی تعویض روی محصولات خود اعمال کند.

و برند ایگل تک هم پیشنهاد خوبی برای نصب دوربین مداربسته استفاده کرد.

 

انتخاب نوع سیستم در واحد های اداری 

انتخاب نوع سیستم مداربسته به شدت به کاربری دوربین ها وابسته است در بیشتر محیط های اداری تنها نظارت عمومی نیروی کار مورد نظر مشتری است برای برآورده کردن چنین نیازی استفاده از دوربین های آنالوگ نیز کافی خواهد بود.

اما در صورتی که کیفیت تصویر تخصصی تر یا نیاز خاص در محیط الزامی باشد استفاده از دوربین های شبکه ضروری خواهد بود.

نصب دوربین مداربسته در محیط های اداری شیراز

انتخاب محل نصب اداری 

نصب دوربین های مداربسته در محیط های اداری به شدت به نیاز کارفرما وابسته است، از این رو نمیتوان جزئیاتی از محل دوربینها را ارائه کرد و برای تعیین تعداد دوربین ها به بازدید از محل نیاز خواهید

داشت.

 

سیستم مداربسته در واحدهای اداری 

نصب دوربین های مداربسته در واحدهای تجاری با اهداف مختلفی صورت می گیرد. معمولاً هدف از نصب دوربین نظارت و امنیت است اما گاهی نیازهای تخصصی مانند ورود و خروج مالی و انبارداری نیز به نیازهای دوربین اضافه می شود.

 

انتخاب برندهای مناسب برای محیط اداری

از آنجایی که نصب دوربین  مداربسته در واحد اداری دارای حساسیت زیادی هستند معمولاً برندهای معتبرتر برای استفاده در این کاربردها توصیه میشوند.

برندهایی مانند هایک ویژن ، داهوا برای کسانی که محدودیت هزینه کمی دارند و برندهای  ایگل تک  برای افرادی که محدودیت هزینه بیشتری دارند توصیه میشود

 

انتخاب نوع سیستم مداربسته

با وجود اینکه استفاده از دوربین های مداربسته آنالوگ( AHD ) در محیط های تجاری بسیار رایج است اما این دوربین ها معمولاً نیازهای خاص کارفرمایان را به هیچ عنوان پوشش نمیدهند.

در صورتی که تشخیص چهره مشتریان برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است یا نیاز به دیدن جزئیات خاص در تصویر دارید حتماً از دوربین های شبکه یا HDCVI برای واحد اداری خود استفاده کنید.

 

انتخاب محل نصب

محل نصب دوربین ها میتواند برای هر واحد تجاری متفاوت باشد اما به صورت کلی محل های رایج برای نصب دوربین وجود دارد که به آنها اشاره میکنیم.

 

  • روبه روی مشتریان: حساس ترین کاربری دوربین مداربسته برای بسیار از کارفرمایان مشاهده مشتریان واحد تجاری است. این کار از طریق قرار دادن یک دوربین روبه روی مشتریان امکان پذیر خواهد شد. در واحدهای کوچک میتوان دوربین را به گونه ای نصب کرد که ورودی واحد را نیز پوشش دهد.

 

  • ورودی واحد تجاری: در صورتی که ورودی واحد از محل فروش دور باشد دوربینی جداگانه برای ورودی واحد در نظر گرفته میشود تا ورود و خروج افراد از واحد تجاری را کنترل کند.

 

  • روبه روی فروشنده: در صورتی که فروشنده واحد تجاری خود کارفرما نباشد احتمالاً نیاز به کنترل عملکرد فروشنده وجود خواهد داشت برای این کار یک دوربین روبه روی فروشنده قرار خواهد گرفت.

 

  • محوطه بیرونی واحد تجاری: محوطه بیرونی واحد تجاری معمولاً از حساسیت خاصی برخوردار است. از طریق کنترل این محوطه میتوان امنیت واحد تجاری و واحدهای اطراف را به شدت افزایش داد. استفاده از یک الی دو دوربین با توجه به شرایط محل مناسب خواهد بود.

 

  • انبار یا قفسه ها: در صورتی که مغازه دارای یک انبار باشد یا قفسه های داخلی به وسیله دیگر دوربین ها پوشش داده نشوند باید برای کنترل آنها تعداد مناسبی دوربین در نظر گرفته شود.

 

  • دخل: کنترل دخل این امکان را به شما میدهد تا از ورود و خرج شدن پول مطلع شوید و حساب های خود را با اطمینان بیشتری چک کنید این دوربین معمولاً یک دوربین باکس با لنز مناسب خواهد بود.

 

نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی

نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی عموماً با اهداف امنیتی صورت میگیرد و اهالی ساختمان معمولاً دغدغه های مشترکی دارند.

 

نصب دوربین مداربسته در محیط ساختمان شیراز

انتخاب برندهای مناسب برای ساختمان ها

از آنجایی که کاهش هزینه و حفظ کیفیت از دغدغه های مشتریان مسکونی است معمولاً برندهای چینی معتبر به آنها معرفی میشود برندهایی مانند Dahua ، Hikvision و برند منتاژ مانند ایگل تک معمولاً طول عمر و گارانتی بسیار مناسبی دارند و برای نصب در منازل ایده آل هستند.

برای نصب دوربین مداربسته در شیراز میتوانید با با ما در ارتباط باشید و از خدمات رایگان کارشناسی و دریافت پلان اجرا استفاده کنید.

انتخاب نوع سیستم

استفاده از دوربینهای آنالوگ( AHD ) در منازل بسیار رایج است. این کار یک دلیل منطقی دارد چراکه دوربین های شبکه بسیار پرهزینه تر هستند.

(حدوداً دو برابر) و با توجه به محدود بودن ورودی های ساختمان نیازی به کیفیت بسیار بالای تصویر نخواهد بود پس هزینه کردن در این زمینه از نظر فنی و مالی منطقی نخواهد بود.

 

انتخاب محل های نصب

محل نصب دوربین ها میتواند برای هر ساختمان متفاوت باشد اما به صورت کلی محل های رایجی برای نصب دوربین وجود دارد که به آنها اشاره میکنیم:

 

  • در ورودی ساختمان: مهمترین قسمت برای کنترل ورود و خروج افراد

 

  • پارکینگ ها: با توجه به شکل و تعداد طبقات باید دوربین های مناسب برای پارکینگ طوری انتخاب شود که حداقل ورود و خروج خودروها را نشان دهد.

 

  • حیاط: در صورتی که حیاط شما پشت ساختمان قرار دارد و امکان ورود از محیطهای مجاور به آن وجود دارد باید با حداقل یک دوربین محافظت شود.

 

  • روبه روی ساختمان: در صورتی که اهالی ساختمان خودروهای خود را روبه روی ساختمان پارک می کنند نیاز خواهد بود یک یا دو دوربین برای پوشش محیط روبه روی ساختمان در نظر گرفته شود.

 

  •  پشت بام: در صورتی که پشت بام ساختمان از ساختمانهای مجاور قابل دسترسی است نیاز خواهد بود حداقل یک دوربین برای ورودی پشت بام یا دوربینهایی برای پوشش قسمتهای حساس پشت بام در نظر گرفته شوند.

 

 

برای دیدن پکیج ها و محصولات پر فروش به فروشگاه مراجعه نمایید

 

 

[/vc_column_text][vc_btn title=”فروشگاه” style=”classic” shape=”square” color=”danger” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fhamtabiz.com%2F|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

 

 

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ راهنمای نصب دوربین مداربسته در واحد اداری | همتا سیستم

  1. hesam.ale گفت:

    بسیار عالی، توضیحات بسیار کامل

    تشکر از همتا سیستم

    مرجع کامل دوربین مداربسته در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید