هایک ویژن

نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز

نمایندگی هایک ویژن در شیراز

 همتا سیستم نمایندگی هایک ویژن در شیراز

هایک ویژن (Hikvision) یکی از مطرح ترین تولید کنندگان در حوزه سیستم های نظارتی و دوربین مداربسته است. برند هایک ویژن در سال 2001 در هانگژو چین تاسیس شد. هایک ویژن در طی این سال ها محصولات متنوعی از جمله دوربین های آنالوگ و تحت شبکه ،دوربین‌های اسپید دام (speed dome)،دستگاه‌های ضبط تحت شبکه NVR ، دستگاه‌های ضبط دیجیتال DVR، و انواع تجهیزات و لوازم جانبی و …. را به بازار عرضه کرده است.

آنچه در این مقاله میخوانید :

  • معرفی نمایندگی هایک ویژن در شیراز
  • معرفی محصولات هایک ویژن
  • خدمات نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز
  • همکاری با نمایندگی هایک ویژن در شیراز

با وجود محصولات متنوع هایک ویژن شاید انتخاب و خرید یکی از دوربین های مداربسته این برند کمی دشوار و گیج کننده به نظر برسد. بهتر است قبل از اقدام به خرید ابتدا مشخص کنید که این دوربین مداربسته را در چه فضایی و چه شرایطی قرار است استفاده کنید. زیرا هر دوربین متناسب با محیط و شرایط مخصوص به خود طراحی و تولید شده است. عدم توجه به این نکته می تواند سبب ایججاد هزینه های اضافی و یا کارایی نا مطلوب سیستم مداربسته نصب شده شود.

نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن(Hikvision) در شیراز

دوربین مداربسته و بطور کلی سیستم های حفاظت و نظارت از جمله محصولاتی است که هنگام خرید نیاز به آشنایی با تجهیزات و لوازم آن دارد. البته این مورد امکان دارد که بتوان به دانشی مختصر یک سیستم مداربسته را انتخاب و نصب کرد اما آیا این سیستم مداربسته نصب شده حداکثر کارایی مطلوبی که از آن انتظار می رود را ارائه می هد؟؟

تکیه به بخت و اقبال برای خرید یک محصول غیر منطقی به نظر می رسد. چراکه فرد خریدار در ازای آن محصول هزینه پرداخت می کند. بنابراین اگر محصول مدنظر نتواند نیاز ها و انتظارات خریدار را برآورده کند؛این خریدار است که متحمل ضرر و هزینه های اضافی خواهد شد. لذا پیش از خرید حتما به جمع آوری اطلاعات لازم در خصوص دوربین مداربسته یا دیگر محصول مدنظر خود بپردازید. البته برای راحت تر شدن این کار می توانید از یک مشاور خبره در این زمینه کمک بگیرید. به هر حال در ابتدا ممکن است با سوالاتی مواجه شوید:

چه تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز است ؟

محل نصب و قرارگیری هرکدام از دوربین ها کجا باشد که کارایی کل سیستم مداربسته حداکثر شود؟؟

سیستم مداربسته تحت شبکه مناسب تر است یا دوربین های آنالوگ؟؟

کابل کشی دوربین ها باید به چه صورت انجام شود؟

در واقع قبل از خرید لازم است به سوالاتی از این قبیل پاسخ داد. اما به عنوان مثال کابل کشی در دوربین های شبکه و دوربین های آنالوگ متفاوت است. در این صورت است که پاسخ به این سوال سخت خواهد شد. زیرا کابل کشی متناسب با سیستم مداربسته انتخابی و محل مدنظر برای نصب و قرارگیری آن انجام می شود. بنابراین لازم است حتما به این نکات توجه داشت و از فردی آگاه و با تجربه در این زمینه کمک گرفت.

همتا سیستم ؛ نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز

خوشبختانه همتاسیستم به عنوان نمایندگی هایک ویژن در شیراز این امکان را فراهم آورده است و می توانید به راحتی از تجربیات و اطلاعات کارشناسان این حوزه استفاده کنید.

همچنین آموزش و پشتیبانی های لازم در خصوص سیستم مداربسته نیز به مشتریان گرامی ارائه خواهد شد. بعد از نصب و اجرای کامل دوربین مداربسته نکات و آموزش های لازم داده می شود و پس از آن نیز فیلم های آموزشی مربوطه نیز بصورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید سیستم مداربسته مدنظر میتوانید به صورت حضوری و یا آنلاین به نمایندگی رسمی هایک ویژن در شیراز مراجعه کنید و از خدمات و مزایای آن بهره مند شوید.

برای ارتباط با همتا سیستم می توانید از طریق شماره تلفن های زیر اقدام نمایید:

برای اخذ نمایندگی فروش و شرایط همکاری : 09176049314 

برای مشاوره و کارشناسی خرید : 09172160881

تلگرام : 09172160881

تلفن ثابت : 07132311146

محصولات موجود در نمایندگی هایک ویژن در شیراز

همانطور  که قبلا گفتیم هایک ویژن یکی از برند هایی است که مدتهاست در حوزه ی دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظت و نظارت فعالیت گسترده ای در سطح جهانی دارد. لذا محصولات متنوعی را با کیفیت های گونانون در این زمینه به مشتریان خود عرضه کرده است. به هرحال بهتر است قبل از خرید هر کدام از محصولات این کمپانی بزرگ، آشنایی مختصری با محصولات این شرکت داشته باشید.

هرکدام از محصولات هایک ویژن را که مدنظر داشته باشید در فروشگاه همتا سیستم موجود است. همچنین در صورت تمایل تمامی خدمات نصب و راه اندازی سیستم مداربسته نیز با بهترین کیفیت برای شما انجام خواهد شد.

دوربین های تحت شبکه هایک ویژن

دوربین های تحت شبکه هایک ویژن خود دارای مدل هایی متنوع با ویژگی ها و امکانات مختلف میباشد. این دوربین ها با کیفیت تصویرهای 1،2،4،6،8 مگاپیکسل در بازار موجود هستند. هرچند مدت زمان زیادی از ارائه این مدل از دوربین مداربسته نمیگذرد اما به علت امکانات بالای آن ها و کارایی بهتر استقبال زیادی از این محصولات بوجود آمد و به سرعت توانست جای خود را در بازار باز کند. از دیگر مدل های دوربین تحت شبکه می توان به دوربین های پلاک خوان اشاره کرد.

دوربین های اسپید دام(speed dome) هایک ویژن

دوربین های تحت عنوان اسپید دام هایک ویژن را می توان کی از پیشرفته ترین مدل های دوربین مداربسته بشمار آورد. اغلب دوربین های اسپید دام دارای قدت زوم بالا و بزرگنمایی مطلوبی هستند. این دوربین های معمولا برای فضا های بزرگ مانند کارخانجات و … و نیز محیط های بیرونی استفاده می شوند. از دیگر مزیت های دوربین های اسپید دام امکان چرخش 360 درجه و فیلم برداری از تمام زوایاست.

دوربین های آنالوگ هایک ویژن

دوربین های آنالوگ هایک ویژن جز اولین مدل های دوربین مداربسته بشمار می روند. البته با پیشرفت تکنولوژی این دوربین های مداربسته نیز پیشرفت هایی داشته اند و به امکانات آن ها گسترش پیدا کرده است. این دوربین ها همانطور که از اسمشان پیداست داده های دریافتی خود را به شکل آنالوگ به دستگاه ذخیره ساز ارسال میکنند. این مدل دوربین ها ساده تر و کم هزینه تر هستند. عملیات دریافت و انتقال تصاویر را بر بستر کواکسیال انجام می دهند.

دستگاه‌های ضبط دیجیتال (DVR) هایک ویژن

تصاویر دوربین های مداربسته از بستر کواکسیال به این دستگاه منتقل و در نهایت نیز بر روی هارد ذخیره میشود. دستگاه های ضبط دیجیتال یا همان DVR دارای یک دسته بندی اصلی بر اساس تعداد کانال ها هستند. در واقع دستگاه های DVR با مدل های 4 کاناله ، 8 کاناله و 16 کاناله در بازار موجود هستند.

دستگاه‌های ضبط تحت شبکه (NVR) هایک ویژن

NVR مخفف عبارت Network Video Recorder میباشد. در سیستم های دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن (Hikvision) ، هر دوربین به دستگاه NVR متصل میشود . در واقع مدیریت و ضبط تصاویر دوربین ها از طریق این دستگاه انجام خواهد شد.هر دستگاه NVR تا یک رزولوشن خاص را پشتیبانی میکند. به عنوان مثال اگر یک دستگاه دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل باشد نمیتواند تصاویر را با رزولوشن 8 مگاپیکسل یا بالاتر ذخیره کند.

البته دستگاه NVR وظایف دیگری نیز بر عهده دارد مانند

  • تنظیم ویژگی های تصویر (اعم از روشنایی، رنگ و …)
  • پردازش تصاویر (ویژگی های مختلف اعم از نقشه گرمایی، تشخیص چهره و …)
  • برق رسانی به دوربین ها (در صورت مجهز بودن به تکنولوژی POE)
  • ذخیره سازی تصاویر با استفاده از انواع حالت های ضبط
  • پخش زنده و بازپخش تصاویر ضبط شده
  • و …

خدمات نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز

همتاسیستم به عنوان نمایندگی هایک ویژن در شیراز سعی در ارائه خدمات مطلوب تری به مشتریان و همشریان گرامی دارد. البته برخی از خدمات به شیراز محدود نبوده و برای تمامی سفارش ها از سراسر ایران قابل انجام است.

  • فروش اقساطی دوربین مداربسته
  • مشاوره تلفنی و پاسخ گویی به سوالات (سراسر ایران)
  • کارشناسی و بازدید از محل (برای سفارش های داخل شیراز)
  • پشتیبانی و آموزش دوربین مداربسته (سراسر ایران)

همکاری با نمایندگی هایک ویژن در شیراز

همتا سیستم به عنوان نمایندگی هایک ویژن در شیراز آماده همکاری با همه فعالان در حوزه فروش و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن میباشد. بنابراین برای اطلاع از لیست قیمت همکاری محصولات هایک ویژن می توانید با شماره های 09176049314  و  09172160881 تماس بگیرید.

همچنین می توانید با ثبت نام در سایت از لیست قیمت همکاری محصولات هایک ویژن مطلع شوید. فقط کافیست در هنگام ثبت نام در سایت گزینه برسی همکار بودن را فعال کنید.

نوشته های مرتبط

2 فکر در مورد “ نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید