آموزش

آموزش بازبینی تصاویر داهوا

آموزش بازبینی تصاویر داهوا

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

آموزش بازبینی تصاویر داهوا

از میان تمام برند های فعال در زمینه دوربین مداربسته، برند داهوا یکی از معروف ترین ها در این زمینه است. در ایران نیز دوربین مداربسته داهوا مشتریان خاص خود را دارد و توانسته رضایت آنها را نیز بدست آورد. بطور کلی پس از تهیه دوربین مداربسته چند سوال مطرح میشود:

بکاپ گیری چگونه انجام می شود؟؟ چگونه می توانم تصاویر چند روز گذشته ی دوربین مداربسته را ببینم ؟؟ آیا می توانم تصاویر را بطور زنده در تلفن همراه ببینم ؟؟ و سوالاتی از این دست!

در آموزش قبلی به بکاپ گیری دوربین مداربسته داهوا پرداختیم. اکنون قصد داریم به آموزش بازبینی تصاویر داهوا بپردازیم. با تماشای این آموزش شما میتوانید به سادگی بازبینی یا مرور تصاویر داهوا را انجام دهید.[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIzMzAxMzA3ODAxNiUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRnlXUnU5JTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDMzMDEzMDc4MDE2JTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

بازبینی تصاویر دوربین مداربسته چه زمانی لازم می شود؟

# آموزش بازبینی تصاویر داهوا

بازبینی تصاویر دوربین مداربسته یکی از کارهایی است که به دفعات زیاد انجام میشود. زیرا به عنوان مثال بسیار پیش می آید که شما دقایقی در محل کار خود حضور نداشته باشید اما بخواهید بدانید که در مدت نبود شما چه اتفاقاتی رخ داده است. در این صورت شما میتوانید تصاویر قبلی دوربین مداربسته را با سرعت 2x در زمان کوتاهی مرور یا همان به اصطلاح بازبینی کنید.

متاسفانه یکی از مواقعی که بازبینی تصاویر لازم میشود در زمانی است که دزدی و یا موارد مشابه پیش آمده باشد. در این صورت بازبینی و ارائه تصاویر دوربین مداربسته توسط پلیس میتواند در شناسایی سارق بسیار موثر واقع شود. در چنین مواقعی یک سوال بسیار مهم مطرح میشود و آن اینکه : فیلم دوربین مداربسته در دادگاه چقدر معتبر است ؟؟؟

بطور اجمالی، فیلم دوربین مداربسته مدرک قابل استنادی در دادگاه نیست. اما همواره به عنوان یک مدرک جانبی و یک سرنخ اساسی و قابل توجه مورد استفاده قرار میگرد. بنابراین در زمانی که لازم شود میتوان درخواست بازبینی تصاویر دوربین مداربسته را در دادگاه مطرح کرد.

نکات مهم بازبینی تصاویر دوربین مداربسته

# آموزش بازبینی تصاویر داهوا

  • ظرفیت ذخیره سازی دوربین مداربسته محدود است بنابراین اگر پس از بازبینی تصاویر متوجه شدید که فیلم آن دوربین مداربسته برای شما مهم است حتما همان لحظه یک نسخه پشتیبان از آن تهییه کنید و برای خود نگه دارید.

 

  • اگر در محلی که مجهز به دوربین مداربسته است اتفاق ناگواری برای شما رخ داد میتوانید از صاحب آن محل درخواست کنید که برای بازبینی تصاویر، دوربین های مداربسته را چک کند. اگر فرد امتناع کرد اما شما مطمن بودید که تصاویر دوربین مداربسته به شناسایی مجرم کمک می کند می توانید از طریق مراجع قضایی درخواست بازبینی تصاویر دوربین مداربسته آن محل را داشته باشید.

نتیجه گیری :

بازبینی تصاویر دوربین مداربسته و بکاپ گیری از جمله مهم ترین کارهای مربوط به دوربین مداربسته است. همتاسیستم به عنوان نمایندگی داهوا در شیراز این آموزش کاربردی را برای شما آماده کرده تا بتوانید با استفاده از آموزش بازبینی تصاویر داهوا به سادگی مرور تصاویر را انجام دهید.

 

 

مقاله های دیگر :

نصب دوربین مداربسته برای پارکینگ های عمومی

راهنمای خرید و نصب دوربین مداربسته

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

1 فکر در مورد “ آموزش بازبینی تصاویر داهوا

دیدگاهتان را بنویسید